PORTES OBERTES BATXILLERAT
Les Portes Obertes de Batxillerat tindran lloc el dissabte 13 d'abril a les 10.00
Jornades d'orientació per famílies i alumnat de 4t ESO
Els dies 21 i 22 de març pel matí tindran lloc al centre les Jornades d'orientació per l'alumnat de 4t ESO. Hi haurà una sessió informativa també per les famílies (21 març a les 19.00).
III JORNADA ORIENTACIÓ FP: COMPARTIM EXPERIÈNCIES PROFESSIONALS
El passat 11 de març de 2024, es va realitzar a l’institut Ronda la III JORNADA D’ORIENTACIÓ FP: COMPARTIM EXPERIÈNCIES PROFESSIONALS per als cicles de GM i GS de la Família Professional de SERVEIS SOCIOCULTURALS I A LA COMUNITAT.
Projecte “Escola Inclusiva” Aprenentatge basat en projectes.
Les alumnes del CFGS de Mediació Comunicativa a l’Institut Ronda, dins el projecte “Escola Inclusiva” han treballat diferents sistemes de comunicació, entre ells el sistema augmentatiu amb Pictografia. El projecte ha estat implementat a l’Institut Ronda, a l'Escola Joan XXIII i actualment a l'Escola i Associació Alba de Tàrrega.
II SETMANA DE LA FP (4 AL 8 DE MARÇ)
Un any més diferents instituts de Lleida obrim les nostres portes a tothom que vulgui conèixer no només les instal·lacions del centre, sinó les classes i activitats presencials que es porten a terme a l'aula. Et convidem a tenir aquesta vivència amb nosaltres.
Concurs First Lego League
El dissabte 24 de febrer l'equip de l'Institut Ronda va participar al concurs de la First Lego League a la Universitat de Lleida. L'equip Ronda Masterpiece va quedar en tercer lloc i volem felicitat a l'alumnat que forma part d'aquest equip.
PORTES OBERTES ESO
El dissabte 2 de març tindran lloc les Portes Obertes (ESO). L'horari serà de 9.45 a 12.00
2n lloc a la Copa Cangur de matemàtiques (2n ESO)
El passat dijous 25 de gener es va celebrar la Copa Cangur a la ciutat de Lleida. Per segon any consecutiu l’institut Ronda ha fet pòdium quedant en 2n lloc. Va ser una tarda intensa en la que en la que tots vam gaudir fent matemàtiques. Felicitem a tots els participants pel seu entusiasme, compromís i esforç.
Alumnes de Serveis Socioculturals i a la Comunitat participen al FP Challenge
L'alumnat dels cicles formatius d'Educació Infantil, Integració Social i Mediació Comunicativa participen en la seva primera FP challenge. Es tracta d’un format de hackatons impulsades per la Direcció General d'FP amb el suport de Caixabank Dualiza, distribuïdes al llarg de territori Català.
Reunió viatge a Londres (famílies amb alumnat a 4t ESO)
Es convoca a les famílies de 4t ESO interessades a rebre informació sobre el viatge a Londres que el departament de Llengües estrangeres està organitzant pel començament del curs vinent. La reunió es farà el dimecres 31 de gener a les 19:30.
Subscriu-te a